FAQ / Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?
Van 19 juli t/m 16 augustus is de levertijd is 2 - 3 werkdagen. Als je bestelling is verwerkt ontvang je een mail met track en trace code. Zo kun je het pakketje ook zelf volgen.

Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja, alle artikelen zijn op voorraad. We proberen zo duidelijk mogelijk aan te geven wanneer artikelen “Uitverkocht” of “Tijdelijk uitverkocht” zijn. Soms kan het wel eens gebeuren dat een artikel niet direct geleverd kan worden, maar dat er een nieuwe levering onderweg is.  Je ontvang dan altijd een bericht van ons. 
 
Kan ik een uitverkocht artikel toch bestellen of reserveren?
 Wil je weten of en wanneer het artikel van jouw keuze weer verkrijgbaar is, stuur dan even een mail naar info@dekleinegeluksvogel.nl We zullen je dan zo snel mogelijk laten weten of en wanneer dit artikel weer wordt aangevuld.

Hoe kan ik een artikel ruilen?
Is het artikel niet helemaal naar wens en wil je dit ruilen , neem dan contact met op ons ( binnen 14 dagen). In geval van ruilen betaal je zelf de kosten van de retourzending naar De kleine geluksvogel. Wij nemen de nieuwe verzendkosten voor onze rekening. Voor het eventuele verschil in prijs zal een (credit)factuur worden gemaakt, zodat je geld terug krijgt of kunt bijbetalen. 

Hoe kan een artikel in mijn winkelwagen bij het afrekenen opeens zijn uitverkocht?
De artikelen in je winkelwagen worden voor jou gereserveerd als je bestelling volledig is afgerond. Het is dus mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn en net als in een “normale” winkel kan er maar één iemand met het artikel naar huis gaan; de klant die als eerste heeft afgerekend.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil graag nog iets aan de bestelling toevoegen. Kan dat nog?
Ja, dat kan  als de bestelling nog niet is verzonden. Je kunt dan  mailen naar info@dekleinegeluksvogel of bellen. 
Als de bestelling al onderweg is, is dit helaas niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Je kunt in onze webshop gratis gebruik maken van de inpakserive.  Laat dit wel even weten in het opmerkingenveld tijdens het afronden van je bestelling.  Artikelen worden niet standaard ingepakt in luxe cadeaupapier. In het opmerkingenveld kun je ook aangeven of het om een kraam- of verjaardagscadeau gaat. 

Kan ik mijn bestelling rechtstreeks naar de gelukkige sturen? 
Ja zeker.  Tijdens het afronden van het bestelproces kun je in het venster  “Afleveradres”  aangeven  dat je een afwijkend afleveradres wilt doorgeven. Vervolgens vul je de naam en het adres van de gelukkige ontvanger in. In het opmerkingenveld kun je een persoonlijke boodschap noteren die wij zullen toevoegen aan de bestelling. Wanneer je hier niets invult, zulllen wij alleen de naam van de afzender vermelden bij de bestelling.

Komt de kleur van het product altijd overeen met de foto in de webshop?
Ja, in principe worden de producten verkocht zoals op de foto (veelal afbeeldingen die wij van de leverancier ontvangen). Wel kunnen kleuren anders overkomen door instellingen van je beeldscherm. Mocht de kleur in het echt toch afwijken van de afbeelding, dan zullen we dit vermelden in de omschrijving.

Zijn de afmetingen altijd precies weergegeven?
We doen ons best om de afmetingen altijd zo precies mogelijk aan te geven. Bij de meeste producten hanteren wij de afmetingen zoals wij die van de leverancier ontvangen. En we proberen in onze beschrijving ook altijd een goede indruk van de afmetingen, formaat, inhoud etc. te geven.

Kan ik een artikel met naam retouren?
Het is niet mogelijk om op maat gemaakte producten te retouren. Het gaat hierbij om artikelen met persoonlijke gegevens zoals een naam, persoonlijke tekst of geboortedatum. 

Zit er een factuur in mijn pakket?
Nee, deze krijg je  via de mail bij de bevestiging van je bestelling.

De kortingscode die ik op internet vond werkt niet. Hoe kan dit?
Vaak komen deze kortingscodes van onbetrouwbare sites en zijn het niet onze eigen kortingscodes. Wij geven slechts een enkele keer een kortingscode uit met een beperkte houdbaarheid. Wil je op de hoogte blijven van actieve kortingscodes? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief en volg ons op social media.

Kan ik de producten ook afhalen?
Ja, je kunt de producten ook zelf op komen halen. Je betaalt dan geen verzendkosten. Je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces, kies voor de optie ' artikelen zelf afhalen'. Later in het bestelproces zie je dat de verzendkosten niet worden berekend.  Let op. Dit gebeurt pas nadat je de optie 'artikelen zelf afhalen' hebt aangeklikt.  Na het afronden van je bestelling kun je via de mail contact met ons op nemen voor een tijd en datum om je bestelling af te halen. 

Waarom moet ik opnieuw verzendkosten betalen als ik mijn adres niet juist heb ingevuld en het pakket retour is verzonden? 
Soms komt het voor dat er een fout in een adres sluipt bij het invullen. In dat geval komt het pakket retour naar ons adres. We nemen dan contact met je op voor het juiste adres en zullen daarbij opnieuw vragen om verzendkosten af te rekenen. Dit is omdat wij opnieuw de kosten moeten maken richting PostNL.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Wij doen ons uiterste best om bestellingen zo goed mogelijk beschermd te versturen en controleren alle producten voor ze worden verzonden. Aanvaard geen verpakkingen die duidelijk beschadigd zijn bij het transport! 
Merk je de schade pas later op, dan kun je ons op de hoogte stellen via de mail. Zorg ook voor  een paar duidelijke foto’s van de schade aan het product.

Ik heb een andere vraag...
Staat je vraag hier niet tussen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via telefoon of mail. Je kunt ook een bericht sturen via de chatfuntie in de wesbshop. 

Contactgegevens:
De kleine geluksvogel
t.a.v.  Manon Kroon
Persijnlaan 100
1447RD Pumerend

Telefoon:  06-15586147
Mail:  info@dekleinegeluksvogel.nl

 

© 2013 - 2020 De kleine geluksvogel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies.( Zie privacyverklaring) Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Shoppingboost ( Cookie) Met deze cookie kunnen we twijfelende klanten helpen om de bestelling af te ronden. Zo bieden we een kortingscode, of andere leuke actie aan. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Pinterest en diverse andere social media websites. Cookies afkomstig van tawk.to worden gebruikt om met u te kunnen communiceren door middel van de chatfunctie. Zonder deze cookies is het communiceren via de chatfunctie niet mogelijk. Als derde partij kan tawk.to cookies gebruiken voor andere doeleinden. Hiervoor verwijzen wij u naar het privacybeleid van tawk.to. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.